Wij gebruiken cookies om uw ervaring op onze site te verbeteren. Dit omvat cookies van derde partijen, zoals Google Analytics, die ons helpen te analyseren hoe u onze website gebruikt, en / of cookies van sociale media-platforms zoals YouTube, die interactieve content op onze website mogelijk maken.
Uw privacy is belangrijk voor ons. Wij gebruiken deze cookies alleen met uw toestemming. Door op "Accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van deze cookies. Als u echter niet instemt, kunt u op "Weigeren" klikken. Houd er rekening mee dat als u de cookies weigert, sommige functies van de site, zoals ingesloten YouTube-video's, mogelijk niet correct functioneren.
We
zijn voorstander van handelingsgericht onderzoek. We zijn niet gericht
op het stellen
van diagnoses als dit geen meerwaarde heeft, maar op het
in kaart brengen van de ondersteunings/onderwijsbehoeftes van
kind/jongere en ouders. De onderzoeksfase kan
bestaan uit het verzamelen
van gegevens uit intakevragenlijsten, aanvullende vragenlijsten,
observatie thuis en/of op school, neuropsychologisch onderzoek,
diagnostisch onderzoek,
gedragsonderzoek en gesprekken met kind/jongere.
De resultaten worden in een schriftelijk
verslag verwerkt en besproken.
In overleg met ouders wordt besproken wie er bij de bespreking